Onsdag

Imorse vid 10 fick mamma och jag främmande. Anna och hennes mamma kom hit och åt frukost, riktigt mysigt!
Vi satt och pratade och tog igen lite tid som vi missat då vi inte setts på ett bra tag.
Vi åkte även iväg till Ica en sväng och handlade åt våra föräldrar.

Vid 2 cyklade dem hem. Då körde jag igång med maskin med tvätt innan jag la mig ute i solen ett tag. Där låg jag en halvtimme innan solen försvann på altanen.

Gick in och städade, bäddade i mina nya lakan och hoppade in i duschen. Har legat i sängen hela kvällen och kikat serier och tv. Ska snart gå och borsta tänderna och försöka sova då jag ska jobba imorgon ifall jag orkar. Håller tummarna på det iallafall. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0