Onsdag

Idag åkte jag in till stan med mamma och pappa, åkte runt på lite ärenden och umgicks med dem innan jag fick skjuts till jobbet.

Jobbade mellan 1-8, tiden gick väldigt segt när jag blev ensam. Förstår inte vart allt folk är, var ju helt dött på hela Gränby.

Ogge kom och hälsade på vid 7 kanske, så när jag slutat mötte jag upp honom så handlade vi lite innan jag fick skjuts till stationen. Tog tåget hem, promenerade från stationen, så väl hemma pratade jag med mamma. Bytte sen om till träningskläder och tog mig ut på en efterlängtad springtur, den gick så jäkla bra! Jag är mer än nöjd.

Efter en dusch så fixade jag lite guacamole och la mig i sängen och startade life unexpected, har kikat på flera avsnitt nu medan jag pratat Skype. Såg att klockan runnit i väg så ska snart sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0