Söndag

Godkväll!
Idag vaknade jag vid 10 eller något, låg kvar i sängen ett bra tag innan jag gick ut och la mig en stund i solen. Fixade sen frukost som jag åt i sängen framför tvn.

Vid 12 rullade jag mot jobbet. Idag jobbade jag på skopunkterna 4 timmar, gick väldigt bra! Det var lite segt men det funkade!

Efter jobbet åkte jag till Gränby ett tag och strosade runt innan jag åkte till Ogge. Hängde där några timmar innan jag åkte hem.

Väl hemma åt jag middag innan jag bänkade mig i sängen för serietittande. Har nu sett klart life unexpected, lite tråkigt att den är slut nu, för den var så bra!

Nu ligger jag och funderar på om jag ska starta en film jag blev tipsad om, blir nog att göra så och somna till den. Är helt slut så ska bli skönt att få sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0