Söndag

Godkväll!
På dagen idag gjorde jag inte så mycket, jag städade lite innan jag fixade mig och tog bilen och åkte iväg.

Hamnade i harbo, så var hos matte några timmar och umgicks. Vi kikade på lite dokumentärer och pratade, så trevligt!

Tog mig sen hem till Biw, vi inväntade då Michelle. När hon kom pratade vi ikapp lite innan vi började med maten. Vi fixade tacos, var perfekt en grå och tråkig dag som denna!

Vi åkte sen iväg till Östervåla och hämtade ett paket innan vi åkte till maija då biw ville hälsa på.

Nu ligger vi i soffan hos Biw och kikar runt på youtube, ska snart rulla hemåt för dem ska in till stan och jag öppnar imorgon och så måste jag lämna bilen. Hoppas ni får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0