Tisdag

Hallå!
Igår kväll efter jobbet låg jag bara i sängen, kollade på en dokumentär på Netflix om mobbning, den hette "a girl like her". Jag tyckte faktiskt den var bra.

Jag hade ju en liten konstig känsla i kroppen igår och mådde lite mysko, fick även jätteont i magen. Så igårkväll fick jag nästan panik då det var en obehaglig värk jag inte tidigare känt.

Så imorse när jag vaknade ringde jag 1177, så dem tyckte jag skulle åka till akuten och kika upp det. Så nu är jag hemkommen därifrån. Har tagit blodprover och fått någon äcklig vätska som var bedövning och smakade skit. Men den har inte hjälpt så läkaren trodde att jag kunde ha en inflammation i bukspottkörteln.
Vi får se vad proverna visar och vad hon säger när hon ringer sen.

Nu har jag fått i mig lite sen lunch, ligger nu nerbäddad i soffan framför en film. Här spenderar jag nog dagen innan jag åker iväg, finns inte så mycket jag orkar med att göra när magen inte samarbetar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0