Torsdag

Imorse låg jag kvar i sängen och drog mig när klockan hade ringt vid halv 10. Kikade lite sociala medier innan jag gick upp.

Tog på mig träningskläder och gick ut och sprang, gick väldigt trögt så körde lite intervaller istället för att bara springa, så blev lite powerwalk emellan också.

Hemma fixade jag ihop frukost som jag åt tillsammans med pappa. Fixade smoothie som jag hällde i en skål och hade på lite granola och vindruvor, riktigt gott blev det!

Bytte sen om till bikini och gick ut och la mig i solen, där låg jag och slumrade i ca 1 timme, Gud så skönt det var. Sen tog jag mig ett sista dopp för i år, antar att jag inte kommer hinna bada så mycket mer. Sen solade jag ett tag till innan jag hoppade in i duschen.

Nu ligger jag i sängen för att jag ska se ett avsnitt av life unexpected, det slutade så spännande igår så måste se ett innan jag åker iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0