Torsdag

Idag gick jag upp och spenderade förmiddagen med mamma. Vid halv 12 åkte vi iväg till Uppsala, vi tog oss först till Boländerna eftersom min chef behövde nyckeln jag fick under sommaren. Har varit så dålig och glömt lägga tillbaka den när jag väl har jobbat där när mitt sommarschema tog slut. Men skönt att det är fixat nu!

Sen åkte jag till Gränby, började jobba vid 1. Dagen har gått helt okej, har inte känt mig helt 100 så har varit ett lugnt tempo hela dagen vilket var skönt. Var lite fart nu på kvällen så det var kul!

Mamma kom förbi Gränby när jag slutat, riktigt skönt att slippa tågresan hem.
Hemma fixade jag ihop en matlåda innan jag slängde mig i soffan och kikade lite tv med pappa. Han gick precis och la sig, så jag förflyttade mig till sängen. Ska väl slöglo lite på tv innan jag går och lägger mig, eller om jag startar en serie, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0